Pages

DIY Κινητό Τηλέφωνο


Πρόσφατα η Google έριξε στην αγορά το APP Inventor. Μια online πλατφόρμα αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού για εφαρμογές Android.




To όλο concept είναι να δοθεί στον κάθε χρήστη, χωρίς καμία υποδομή γνώσεων προγραμματισμού, η δυνατότητα να κάνει μια εφαρμογή για το κινητό του. Για τον λόγο αυτό μια σειρά από βοηθήματα και tutorials είναι στη διάθεση του υποψήφιου programmer, αλλά και το ανάλογο community αρχίζει να διαμορφώνεται.


Τα οφέλη για τους κατόχους των συσκευών που κάτω από το καπό τους τρέχει το android είναι πολλά. Και για την Google περισσότερα!




Πόσες φορές δεν χρειάστηκα μια εφαρμογούλα, ένα κουμπάκι ή τέλος πάντων, κάτι πολύ απλό που όμως δεν το έβρισκα ή απλά συμβιβαζόμουν με κάτι που είτε μου τελείωνε «στο περίπου» την δουλειά ή με γέμιζε με άχρηστη σαβούρα που απλά μου κατανάλωνε την πολύτιμη μνήμη της συσκευής μου.

Όλα αυτά θα τελειώσουν μόλις συμφωνήσω με την Google να έχει πλήρη πρόσβαση στις δημιουργίες μου, του σχεδιασμούς μου, ίσως στις ιδέες μου και γιατί όχι να τις μοιραστεί με αληθινούς προγραμματιστές, εταιρίες λογισμικού και marketing ή να τις χρησιμοποιήσει η ίδια στα μελλοντικά της project. Εξάλλου όπως λέει η ίδια στο Terms Of Use: ‘’Google reserves the right (but shall have no obligation) to pre-screen, review, flag, filter, modify, refuse or remove any or all Applications from the Service.’’ 

Και όλα online… να συνάγουν με τη ιστορία και τη μορφή της εταιρίας.


Με το AppInventor η λογική DIY γιγαντώνεται. Το Android περνάει στα χέρια των χρηστών εκτοξεύοντας το target group της Google Inc. Με την αναμενόμενη αθρόα προσέλευση των νέων χρηστών στην android πλατφόρμα, οι κατασκευαστές κινητών δεν θα μπορέσουν να κλείσουν τα μάτια.

Για πολλούς το μέτωπο της Google είναι η Apple και το i-phone. Αλλά το App Inventor έρχεται ακριβώς την εποχή που τα Windows7 phone θέλησαν αν ταράξουν την αγορά. Τυχαίο? Δεν νομίζω!

Αν και ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο το αν και πως οι εφαρμογές του App Inventor θα διατίθενται μέσω MarketPlace, που είναι και η πεμπτουσία του Αndroid, υπάρχει ο φόβος να γεμίσει ο τόπος με άχρηστες, ημιτελείς και γεμάτες bugs εφαρμογές. Κάτι δηλαδή σαν JunkPlace....

Εγώ πάντως θα το χρησιμοποιήσω...
Εε το θέλω εκείνο το κουμπάκι και θα είναι και δικό μου!
Μάλλον!

No comments:

Post a Comment